wtorek, 5 lutego 2013

Słowo wstępu

                                 WITAM Was serdecznie!!!

   Nazywam się Ewa,  mam 23 lata i jestem studentką.  Już od dłuższego czasu myślałam nad założeniem tego bloga. Jest to mój kolejny blog. Wcześniej pisałam dziennik, ale tym razem postanowiłam odkryć przed Wami swoje pasje, zainteresowania, moje własne spojrzenie na świat. Nie chciałam się ograniczać tylko do monotematycznego blogu, ponieważ interesuje mnie wiele dziedzin, tj. fotografia, grafika komputerowa, malarstwo, rysunek, gotowanie, muzyka, gra na instrumentach i wiele wiele innych. Uważam, że połączenie kilku dziedzin w jeden blog będzie interesujące i mam nadzieję, że dotrze do szerszego grona czytelników. Postaram się sprostać temu wyzwaniu. Może uda mi się kogoś zainspirować. Kto wie. 
Zapraszam Was do mojego świata :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz