środa, 11 marca 2015

Stylizacja na Dzień Kobiet

Trochę spóźniona, bo już dawno po fakcie, mimo wszystko myślę, że idzie wiosna, a stylizacja przyda się na każdą okazję, taką jak randka, wesele czy impreza. Wyciągnęłam z szafy moje dawno nienoszone kozaczki, za którymi nie przepadałam, ale już taką mam tendencję, że wszystko musi być dopasowane, więc kozaki świetnie zgrały się kolorystycznie z moją nową sukienką. W dodatku wróciły do mody frędzle i nie straciły na znaczeniu buty w szpic. Połączenie białego ze złotym wybrałabym również w stylizacji ślubnej. Podaję tu linka do mojego projektu sukni ślubnej, który wykonałam 2 lata temu. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę taką suknię w sklepie :) 

http://artspektrum.blogspot.com/2013/06/suknia-slubna.html








1 zestaw 
> biała sukienka ze złotym dekoltem
> pomarańczowa marynarka 
> białe kozaki z frędzlami 
> złote dodatki: bransoletka, kolczyki 


2 zestaw:
> biała sukienka ze złotym dekoltem
> biała, satynowa marynarka 
> złote buty
> złote dodatki: bransoletka, kolczyki 


Makijaż oczu w stylu egipskim:
> złote cienie do powiek Ruby Rose
> biała kredka Avon
> eyeliner Wibo Deep Black
> maskara Rimmel Day2Night 

1 komentarz:

  1. Piękna kreacja, Ewus :) Jakby co, nie musisz sie juz podpisywac na mam blogu, i tak bede tu wchodzi regularnie :D
    Masz fajny styl, inny niz moj, ale lubie popatrzeć, gdy cos dobrze na kims lezy, a Twój styl jest stworzony dla Ciebie - doslownie :D

    OdpowiedzUsuń