wtorek, 24 marca 2015

Sanctus

Trwa post, więc myślę, że ta piosenka jest "na czasie". Szczególnie lubię ją za wątek astronomiczny, który pojawia się w drugiej zwrotce. Postanowiłam nagrać ją jako pierwszą piosenkę na tym blogu w języku polskim. Na początku gram melodię z utworu "For you" fińskiego zespołu HIM, gdyż podobnie jak "Sanctus" jest w tonacji e-moll. W oryginale wykonuje ją SDM czyli Stare Dobre Małżeństwo. 


gitara i wokal: ja ;) 
video: Pravakar

Święty, święty, święty - blask kłujący oczy
Święta, święta, święta - ziemia co nas nosi

Święty kurz na drodze
Święty kij przy nodze
Święte krople potu
Święty kamień w polu
Przysiądź na nim, Panie
Święty płomyk rosy
Święte wędrowanie 

Święty chleb - chleba łamanie
Święta sól - solą witanie
Święta cisza, święty śpiew 
Znojny łomot prawych serc 
Słupy oczu zapatrzonych
Bicie powiek zadziwionych
Święty ruch i drobne stopy 
Święta, święta, święta -ziemia co nas nosi 

Słońce i ludny niebieski zwierzyniec
Baran, Lew, Skorpion i Ryby sferyczne 
Droga Mleczna, Obłok Magellana
Meteory, Gwiazda Przedporanna 
Saturn i Saturna dziwów wieniec
Trzy pierścienie i księżyców dziewięć
Neptun, Pluton, Uran, Mars, Merkury, Jowisz...

Święty chleb - chleba łamanie
Święta sól - solą witanie
Święta cisza, święty śpiew 
Znojny łomot prawych serc 
Słupy oczu zapatrzonych
Bicie powiek zadziwionych
Święty ruch i drobne stopy 
Święta, święta, święta -Ziemio co nas nosisz

la, la, la la la la la...

2 komentarze:

  1. Matko, Ty jesteś na serio Artystką, i to przez duże ,,A"! :D Niesamowity głos :) Podoba mi się ta piosenka, a sam filmik również ładnie zrobiłaś, świetnie się słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja i mam szczęście do koleżanek na literę "A" :) Dziękuję :) A filmik to nie moje dzieło. Ja tylko znalazłam aplikację na telefon z takimi różnymi bajerami.

    OdpowiedzUsuń