wtorek, 3 lutego 2015

Gitara

Na gitarze gram już od ponad 11 lat. Pierwsze lekcje brałam jeszcze w trakcie gimnazjum. Chodziłam do Domu kultury i uczyłam się głównie grać akordy i melodię z tabulatury. Potem w wieku 16 lat poszłam do Szkoły Muzycznej i tam przez 3 lata uczyłam się grać na tym instrumencie z nut. Dlatego też gitara stanowi tematykę moich rysunków. Dzisiejsze prace narysowałam z wyobraźni. Jednak wolę rysować to co rzeczywiste, widzialne. 


Gitara klasyczna, farby plakatowe, rysunek z okresu studiów, ok. 2009 r.


Gitara basowa, kredki. Projekt plakatu koncertowego zespołu Salt & Pepper wykonany na zajęciach z Organizacji reklamy, 2011 r. 


Gitara klasyczna, kredki, rok nieznany ;) 

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja jestem na początkującym etapie jeśli chodzi o samą naukę gry na gitarze. Muszę przyznać, że jak najbardziej ważnym jest to, aby mieć dobrą gitarę. Jak czytałam niedawno w artykule https://stalowemiasto.pl/artykuly/artykuly.php?mode=pokaz&id=50579 to faktycznie posiadanie dobrej gitary akustycznej jest niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń