środa, 7 października 2015

Na karaoke

Jedna z moich stylizacji na wieczór w klubie studenckim Cotton w Łodzi, gdzie jest, moim zdaniem, najlepsze karaoke w mieście. Wszystko to za sprawą charyzmatycznego prowadzącego. Jeśli będziecie w Łodzi to musicie koniecznie przekonać się sami, jaka panuje tam atmosfera w piątkowy wieczór. Ja już dawno tam nie byłam i przyznam, że trochę brakuje mi śpiewania. 
Udało mi się całkiem przypadkowo znaleźć buty z "logo klubu" - taką jestem oddaną fanką ;) 



> skórzana kurtka
> bluzka z koronkowymi rękawami 
> jeansy ONLY
> sznurowane buty z ćwiekami COTTON
Dodatki:
 > czarny pasek
> skórzana torba kopertówka 
> granatowy naszyjnik z koralikami 
> okulary lustrzanki 

2 komentarze:

  1. Powiedział Ci ktoś kiedyś, że jesteś śliczna? ;)
    Szkoda, że do któregoś ze zdjęć nie zdjęłaś kurtki, teraz się będę zastanawiać jak wygląda ta koszulka w całej okazałości, mam słabość do prostych bluzek z subtelnym ozdobieniem.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli chcesz, mogę podesłać Ci linka, do stylizacji w której prezentuję w całości tę bluzkę.

      Usuń