piątek, 11 kwietnia 2014

Deser bananowo-czekoladowy

Na powitanie specjalnego gościa z Hiszpanii :)


SKŁADNIKI:
> 3 dojrzałe banany (ja dodałam 4)
> tabliczka mlecznej czekolady (dodałam jeszcze jedną z karmelem)
> niecała szklanka mleka
> gotowe elementy czekoladowe, np. małe serduszka, czy literki 

Banany obrać, pokroić na kawałki, a następnie zmiksować. 



Tabliczkę czekolady połamać na kawałki, po czym rozpuścić ją w kąpieli wodnej ( do dużego garnka wlewamy wodę, mniej więcej do połowy wysokości. Zagotowujemy ją, a gdy zaczyna wrzeć, do pierwszego garnka wkładamy drugi. Nie powinien on dotykać wody, musi podgrzewać się na parze-ja zrobiłam po swojemu i czekolada i tak się rozpuściła, zależy kto co woli). 



Do rozpuszczonej czekolady stopniowo i powoli dolewać zimne mleko, cały czas mieszając. Dodać-także porcjami, zmiksowane banany. Dokładnie wymieszać. Przełożyć do pucharków, ozdobić czekoladowymi serduszkami. Podawać ciepłe lub schłodzone. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz