sobota, 26 września 2015

Casting

Co prawda nie muzyczny, a aktorski. W zeszłym tygodniu spróbowałam swoich sił aktorskich po raz pierwszy. Przydzielono mi rolę mordercy, który zabił swojego sąsiada. Zagrałam to tak, jakby to była zbrodnia w afekcie. Na ile ja pasuję do tej roli sami oceńcie ;) Mimo iż nie zaprezentowałam na tym castingu umiejętności muzycznych, to szelki z klawiszami zrobiły furorę wśród jury. 


MAKIJAŻ:
> cienie do powiek Avon True Color smokey eyes, biały i czarny
> tusz do rzęs Wibo Panoramic Lashes 
> czarny eyeliner Wibo
> biała kredka do oczu Avon 
> nawilżająca pomadka Wibo róż 03
> korektor pod oczy Constance Carroll 
> zapachowy puder Feather Finish Refill Misty Beige 08



STYLIZACJA: bluzka w paski: second hand, szelki pianino, spodnie w kant Pretty Girl,trampki: bazar    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz